Godmorgon!


En bild från Marstrand igår.

Nu har jag precis vaknat, är jättefint väder. Är hemma idag för att det är bara lärar-match och det är helt sjukt onödigt. Ska passa Tiffany åt Emelie för att det var ingen som kunde göra det, och då var det ju lägligt att jag var hemma. Haha ;) Nu ska jag äta frukost. Chiao.

Bild från när jag, mamma, morbror, Emelie & Annie åt på resturang efter balen igår.

Måste tipsa er!
http://www.chevalridsport.se/sv/trans/bett/golden-wing-tredelat-sweet-koppar-transbett-stubben.html/?affiliate=3342

Detta bettet har jag BARA hört gott om. Verkligen värt att köpa! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Fina bilder. Vad har du för inställningar när du fotar?

2011-06-08 @ 12:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0