Hästarnas motion igår

Jocelyn & jag borstade och sedan fick hon skritta ner & ett varv i rondellen. Qlementine var över-pigg då hon ääntligen fick gå en liten sväng! :')  Gör ont i hjärtat när hon inte får göra någonting :'( Världens bästa ponnybus! ♥

Bild från igår
Mamma grejade med Kiwi idag, gick på en promenad. Var jätteduktig med bettet, bara lite bråkig.. Hon bara slänger upp huvudet, men fick muta henne med havre x)

Bild från igår
Jag & Jocelyn borstade och fixade, hon red ner till Cissi & Andreas och sedan red jag, Cissi & Tuva till paddocken. Red dressyr först & avslutade med hoppning. Hon var jätteduktig & Cissi visade mig ett tips hur jag ska göra när Trevina blir för stark för mig (t.e.x på gymkhanan). Så ska höra med Eva-Lena lite om det bara.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fetto trelle

2011-06-03 @ 16:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0