Hemma idag

Idag är jag hemma från skolan, har en dunkande huvudvärk hela tiden. Iallafall tänkte jag att jag då får chansen att sova ut ordentligt, men icke. Först smsade Philip mig (vi går alltid till bussen tillsammans, så hade egentligen inte tänkt något annat & han visste ju inte att jag inte skulle till skolan idag) sedan ringde Ida mig på vägen till skolan, senare ringde Bosse, och sist men inte minst smsade Julia mig. Så blev ingen sovmorgon, hehe.. Har spelat The sims 3 ett tag nu, var så längesen.. Även sett klart på filmen jag började se i badet igår. Snart ska jag gå upp ur sängen (den är så gosig!) och äta frukost. Ska se en annan film till frukosten också, och sedan GLASS. Wonderful.

Ida ska rida Trevina idag, thanks sweety! :') ♥

Mitt finafinafinafina hjärta ♥
Imorgon kommer Rubina! :D

Kommentarer
Postat av: ida den glassigaste <3<3<3<3<3<3

Haha lungt men det giock jättebra förutom det med mobilen men annars var det jättekul så om du behöver hjälp med Trelle igen så säg bara till. :D <3

2011-06-01 @ 20:11:00
URL: http://lennypower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0