Hur det har gått idag

Heat 1: Natta, Cissi & Tuva kom och kollade! Jag red på det vanliga bettet och på framridningen var hon pigg & alert. Väl inne på banan så flippade hon några grenar. Men det gick helt okej & lyckades göra ett upphopp i den racersnabba farten.. *NÖJD TJEJ!* Hon var stark & stack lite då och då, men ja som sagt gick det helt okej. Men inte på långa vägar lika bra som igår.

Bank race

Spänner

Upphopp..

Finalen: Kom till C-final, hade fortfarande det vanliga bettet. Hon var HELT galen & det ända som gällde var -SPRING- Fick knappt stopp på henne och hon välte tunnor, sprang över flaggor och rusade in i växlingar os.v. Hade i princip noll koll på henne. Så det kanske ändå var bäst med pessoabettet då det var det heatet som gick bäst. Nåväl, det har jag lärt mig till nästa gång!

Muggar


Flaggor

Påväg ut från banan, ville inte vara med på ärovarvet då hon hade TOTALstuckit med mig & jag hade nog inte fått stopp förrän 100 varv.

Vi vann iallafall ett blått grimskaft, reflex & rosett!

Kom 3:a i C-finalen.

Film när vi rider in på banan..

Kommentarer
Postat av: emma

Varför gör hon så då?

Att hon bara shenar? :O

2011-06-06 @ 09:09:01
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0