Krockar

Hallå.

Jag har ett dilemma, och det är ganska jobbigt för att det handlar om två riktigt roliga saker som krockar med varandra. 18-19 (lördag & söndag om två veckor) ska jag & Trevina tävla Nattas Cup. 18-23 är det ridläger som alltså börjar på lördag som jag ska tävla på! Natta säger att jag inte får missa tävlingen, får då tävlar hon Trevina själv och då får jag ändå inte "tillbaka" Trevina förrän på söndag & jag tänker inte heller missa ridlägret.
Så jag får i sådanafall komma dit på söndagen istället. Men det kommer bli jättetråkigt då jag missar hela 3 ridpass och TVÅ hela dagar.

Varför måste allt roligt alltid vara samtidigt? Varför kunde inte tävlingen vara nu till helgen SOM DET VAR PLANERAT FÖRST?

Trellefinken ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Stackars dig. Hoppas det löser sig på bästa sätt!

2011-06-11 @ 17:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0