Nu åker jag!

Nu åker jag till stallet & ska fixa med Trevina innan vi åker, ha det bäst så hörs vi några gånger under veckan via mobilen.. Har gjort 4 inställda varje dag & har 2 supergästbloggare inställt! Weihoo ;)) Nu måååååste ni ändå bli nyfikna. En dressyrmupp & en hoppmupp! Båda två är tjejer & är überduktiga med sina ponnyer.
F, Z & J börjar deras hästars namn på!

Nåväl, ni lär se när deras inlägg kommer upp!
Hejdå, glöm inte att kommentera flitigt nu. Då blir jag massa glad! ♥

Bild från förra årets läger x)

By the way, här är Trevinas hagkompisar!

Pegasus (hans ägare heter Emma!)

Tjalve, som Trevina även delade lösdrift med förrut (hans ägare heter Patricia!)

Hittade ingen bild där Patricia rider.. Shoganan, (ägaren heter Annie, men det är Patricia som har med sig Shoggen till ridlägret)

Jag "känner" alla hästar sedan innan, jag har alltså träffat dom förrut ;)

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0