Resultat efter dagen

Heat 1: Nervös ryttare + överladdad ponny som aldrig har tränat på riktigt ihop är ingen bra kombination har jag kommit på.. Men, vi gjorde det bästa av situationen och det gick helt okej.. Hon stack med mig ett antal gånger men det var bara för att jag tjuvhöll henne i princip hela tiden.. Upphoppen gick inte, hon bara drog så jag hann inte med.. Fick ta stigbygeln och höll på att flyga av. Men, det var några små missar här & var, men annars gick det helt okej!
Vi vann över Sverige & Danmarks EM-lag på slalom!

I väntan på att få gå in på banan.

Jag & Bea - ponnypar

Heat 2: Fick låna ett pessoa-bett av Celine, och hon blev mer stuttsig på det vill jag lova.. Ju mer jag tog, desto mer drog hon. Så fick byta ner till mittenringen istället och då gick det mycket bättre. Var med på en upphoppsgren nu med (spänner) och den gick JÄTTEBRA! Var tvungen att lägga ett varv då vi var påväg in på nästa bana.. Annars vågade jag släppa på bromsen mycket och vi kom 2a i heatet! Vi mötte Norges EM lag och det gjorde vi varenda heat, och vi kom tvåa fleeera grenar. Är SUPERnöjd på t.e.x sandflaskor då jag var jämnsides med en ryttare, jag tänkte "Aja, jag får väl missa då!" Så gasade på henne och så tog jag flaskan och vi kom tvåa in i mål :D Samma på flaggor.. Jäklar vad kul det är! Längtar helt galet mycket tills imorgon!!!

4-flagg

Sandflaskor



Jag måste få förklara våran placering, vi är 4 JUNIORER som rider med SENIORER, jag har aldrig tränat riktig gymkhana på Trevina, Bea har tränat EN gymkhanaträning på Bella, det är Sammys & Paulinas första tävling (De sköter sig exemplariskt!) & vi har gjort en del missar. Men vafan? Vi rider för att ha kul & det har vi! Sedan vad vi kommer för på plats sedan skiter vi i, men vi ska göra vårt bästa för att nå toppen såklart (vilket inte kommer att hända)

Kommentarer
Postat av: ida den glassigaste <3<3<3<3<3<3

kommer det väl visst det haha xD

2011-06-04 @ 21:17:42
URL: http://teamia.blogg.se/
Postat av: Carolina

Svara gärna på Veckans fråga! "Vilken färg har du på din utrustning?" :D

2011-06-05 @ 13:57:47
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej!



Kolla gärna in min blogg,den hanlar om hästar:)

'



fin blogg:D

2011-06-05 @ 16:56:48
URL: http://madeleineduffy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0