Ridpasset igår!


Jag & Trevina rider fram under ledning av Nathalie! :)

Sedan började upphoppsträningen, gick prima skinka fast jag var feg några gånger ;) På bilden gör jag upphopp i galopp! Smidiga som vi är höll vi på att krascha in i en bil...

Nathalie visade mig & Trevina en ny teknik, eftersom att hon oftast sticker med mig såfort vi har vänt i upphoppen och det resulterar att jag inte vågar hoppa.. Så jag ska alltså hoppa i svängen, ja svårt att förklara men det gick bra och det tror jag kan funka riktigt bra! :)

Sedan red Cissi Trevina för första gången! :) Såg superbra ut och Trelle fick jobba ordentligt med bakdelsvändningar och allt! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Är du helt från vettet? Viga människa!!

2011-06-16 @ 21:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0