Stall-dagen

Varning för suddiga bilder, jag har tagit dom med den nya kameran och smart som jag är kollar jag inte inställningarna förrän jag har kommit hem. Hade på "låg" bildkvalité, "natt"-foto & sist men inte minst den minsta upplösningen. SMART CHEY ALLTSÅ! Nu har jag däremot bytt till det bästa av allt & fotona blir mycket klarare. Såå typiskt alltså! :(

Jag & Nathalie åkte och köpte glass hos Said. En mjukglass med strössel. MUMS!

Teddy-bear.

Nathalie som flätar Trevina.

Trevina.

Trevina.

Först fick Tuva rida en sväng (ner från stallet och hem till sig). Hon stannade, satte igång, styrde höger & vänster och till sist hoppade hon även av själv. Alltihopa barbacka & själv! Jag höll inte ens i Trevina. Nathalie & Cissi fotade med jag har inte de bilderna och de har inte lagt ut dom på facebook ännu.. ;)



Jag & Trevina red först ut till stora vägen och sedan upp i skogen så man kommer runt Skotte mosse och en annan mosse. Så red vi hem & vi var ute i ca 1,30 timma.

Mitt kamera-fack till kameran. Är det inte gulligt eller vad? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0