Svar på kommentar!


Svar: Det beror helt & hållet på vad jag fotar för något, när jag fotar landskap/blommor har jag landskaps-ikonen eller blom-ikonen. Är det gymkhana/hoppning/dressyr är det P eller auto, ibland även rörelse-motivet. Är det människor är det människo-ikonen eller auto. Ja det är egentligen olika på allt, men såhär är det oftast. Jag vet inte ifall det är rätt, men det är såhär jag har för inställningar när jag fotar. :)



Jag har över-redigerat de 2 översta bilderna, haha.. Var kul att se ifall det gick att få dom i "solnedgång" istället för mitt på dagen & jag tycker jag lyckades helt okej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Superfina bilder! :D

2011-06-10 @ 00:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0