Svar på kommentarer!


Svar till Jojjo: Tack så mycket :D Hon är en riktig underbaring ♥
Svar
till Emma: Vi har inte varit hos veterinären med Qlementine ännu, vi ska dit såfort de finns en tid. Men när vi var där förra gången sa hon att jag skulle börja skritta henne efter 4 veckor i en halvtimme nu har det gått ungefär 2 månader sedan vi var där, och nu var första gången jag vågade skritta på henne. Men ska bara skritta henne någon gång då & då, jag vill inte göra det värre ifall det ännu inte har läkt till 100%. Men jag väntar på att vi ska få en tid, vill veta ifall hon är bra eller inte!!! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas hon blir frisk, hon har väl varit skadad hur länge som helst nu! :(

2011-06-27 @ 11:39:11
Postat av: Hanne

hoppas hon blir frisk snart! :/ krya hesten!! <3

2011-06-27 @ 14:35:41
URL: http://coronaonslow.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Krya på henne, skador är inte roliga :(

2011-06-27 @ 16:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0