Godmorgon

Godmorgon på er, idag ska vi städa i skolan, inte så roligt.. Men vi ska även prata om London!
Men jag & Josefine tog sovmorgon, haha. Vi visste ändå inte riktigt när vi började, så ja..
Skulle egentligen ta med en resväska till Julia idag, men gör inte det för att jag orkar inte dra med mig den på bussen, så jag får be mamma att vi åker och lämnar den hos henne antingen senare ikväll eller imorgon, haha!

Nu måste jag gå upp ur min varma gosiga säng & fixa iordning mig inför skolan, ska ju bli såå roligt att städa en hel dag!

Längtar efter mina fina tjejer! ♥


Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: Åhh! :)

2011-05-06 @ 09:03:49
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0