Gymkhanauppvisning

Idag var det Gymkhanauppvisning i Partille. Trevina var galet laddad och ville mest bara springa såfort som möjligt, mongolido! Glömde kameran hemma (så smart som jag är) men jag såg att det var massa tjejer som fotade, så det kanske kommer upp bilder på deras hemsida eller så! :) Iallafall så var Trevina överladdad, hon försökte "stegra" i starterna, hon ville rejsa på upp och nervägen och gjorde allt för att inte lyssna på mig.. Knäppa häst! Gjorde galet mycket missar, vilket var galet pinsamt.. Det skulle ju vara en uppvisning men gick inte så bra eftersom jag knappt kunde styra min häst.. Men Nathalie sa att det såg fint ut (förrutom missarna då)! Så det får vi väl lita på då, även fast det inte kändes bra x') Men ska ha ett applemouth pessoa-bett på henne nu på tävlingen i helgen.. Vill inte vara en säkerhetsrisk och vill väldigt gärna kunna få stopp på henne. Upphoppen satt förövrigt klockrent och gjorde upp&av hopp i galopp.. Härligt eftersom det var de jag var mest orolig för.. Slalom gick SÄMST då hon struntade i mina vikter & tygeltag så vi rev 2 stolpar.. Smidig pownie! Växlingarna gick också rätt bra, missade 1-2 stycken.. :)

Sedan såg jag Qlementines dotter (den svarta) och hennes helsyster (den gula) gå i en hage! :D Blev megaglad! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0