Hiss & Diss på schabrak



Eskadron-schabraken är jag svag för, så snygga!

Scapa schabraken (med 3: orna) är snyggast. Denna ljusblåa & rosa är absolut snyggast.

Behöver jag ens säga något? ♥

Kärlek på hög nivå, fast i en annan färg ^^.



Tycker inte om färgen, men om det hade varit en snyggare färg hade det säkerligen varit en aning snyggare.. Fortfarande inte något jag skulle kunna äga ^^

Detta schabraket hade verkligen varit i min stil ifall det inte hade varit såna tråkiga färger!

Gillar inte loggan, den är för stor & passar inte in. NEJTACK.

Kommentarer
Postat av: klara

alla shabraken finns i olika färger:) har dom flesta

2011-05-15 @ 11:38:03
URL: http://klarasofiab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0