I ett försök att förklara


PLAY ME!

Vill först och främst säga att jag vet hur töntigt det är att vara såhär kär i någon, men sånt är livet. Man kan inte bestämma över sina känslor.

Första gången jag hörde talas om honom
var från Linn Wing. var jag "kär" i Zac Efron och hon var en av "hans". Och bara för att Linn inte gillade Zac Efron gillade inte jag heller "honom". Jag avskydde allt som hade med honom att göra. Då hade jag inte ens hört eller sett honom.

Första gången jag hörde honom var på Alexander's mobil. Han spelade upp en sådan bra låt som jag bad att han skulle skicka den till mig. Han gjorde det och jag visste inte ens vad han hette. Fick sedan reda på vad han hette. Hans namn var Justin Bieber.

Första låten jag lyssnade på.

Jag kollade genast på bilder på honom, och den första bilden jag såg på honom har jag nu uppsatt på väggen. Jag blev såld. Han var underbar.

Jag gillade inte hans andra låtar, förrutom Baby och den sönderspelades hela dagarna.
Jag började att hata alla andra tjejer som skrev om honom, han var ju min!
Jag blev mer & mer förälskad i honom, och började klicka på fler låtar på Youtube.
Never say never, One less lonely girl, U smile, Down to earth blev senare mina favoriter.
Jag kollade ständigt på hans musikvideor, jag blev nervös och pirrig i hela kroppen när han slängde med sitt hår, log eller bara kollade in i kameran.
Ett år har jag varit en stolt Belieber, och har hittat ett motto som en RIKTIG Belieber verkligen borde läsa.
Om man har varit en Belieber, men inte är det längre, har man aldrig varit en riktig Belieber.
Det stämmer VERKLIGEN. Jag kommer aldrig sluta vara en Belieber, för att Justin Bieber ger mig så mycket. Att han är han & att han är kungen av pop.

Men han har även fått mig att gråta miljontals tårar. Det är jobbigt att han inte ens vet om att jag existerar. Att se honom med Selena är jobbigt, jag förstår inte vad han ser hos henne! Min allra största dröm är att få träffa Justin Bieber. My biggest dream is to meet Justin Bieber. När jag nyligen fick reda på att han ska till Sverige fick jag gåshud, blev hyper-glad och kan inte vänta tills han kommer.

BIGGEST FAN OF JUSTIN BIEBER ♥
Han har även en mapp på min dator som heter "Honey" och där i är det 166 bilder.



Kommentarer
Postat av: Carro

haha, vad söt du är. hoppas du får träffa honom! :)

2011-05-28 @ 22:22:11
Postat av: Hannah

sv: Jepp,vi brukar dock köpa mycket saker på Ebay..både nya och begangnade eftersom mammas ''gubbe'' bor i England.

Men t.ex Scapa vet jag inte varifrån jag ska få tag på,blir så tungt (haha) att beställa ;)

2011-05-28 @ 22:28:39
URL: http://klequi.blogg.se/
Postat av: Hannah

sv: Nej ;) Men min mammas gubbe gör det.Förut var hon där varannan vecka men inte längre.DÄR har vi däremot bara ett par minuter till en häst affär med t.ex kingsland

2011-05-28 @ 22:32:42
URL: http://klequi.blogg.se/
Postat av: Hannah

sv: ÄLSKAR!:D



Själv? ;)

2011-05-28 @ 22:47:54
URL: http://klequi.blogg.se/
Postat av: Hannah

sv: Haha,men jag behöver inte ha ALLT i Kingsland.Jag gillar ungefär allt av deras saker,men jag har bara 3?!

Ska säkert köpa fler,men kommer inte bli så beroende så att allt och alla ska ha det,annars är det skit.

2011-05-28 @ 23:03:51
URL: http://klequi.blogg.se/
Postat av: emma

Hej!

Skulle vara jättesnällt om du kunde ställa någon/några frågor på min frågestund här: http://emmaaaolsson.blogg.se/2011/may/kor-pa-en-fragestund.html#comment



Skulle bli jättetacksam!

2011-05-29 @ 00:01:23
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: sofija arvidsson

han är bäst!

btw inte för att göra dig besviken men han kommer inte komma till sverige på ett tag han planerar att turnea i typ afrika eller vad det var för land till hösten så isåfall kommer han nästa år :) men han har inga planer att åka hit, därför ska man åka till afrika i höst hahah!

men ja tycker selena o justin är jättefina ihop, man får vara glada för justins skull, U SMILE, I SMILE !:D

2011-05-29 @ 18:38:40
URL: http://sofijaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Sara

hahaha gullig du är^^

btw ditt motto borde vara: once a beleiber always a belieber:)

hoppas du får träffa honom nån gång! man fattar ju hur besatt du är:P

2011-06-01 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0