London update

Hello :)

Kom hem från London igår men hade noll lust att uppdatera. Men jag är hemma iallafall, och jag mår bajs för att jag har först och främst ont i halsen, för det andra har jag lämnat den jag är totally in love with, och jaa.. Det är därför xD Hehe, och såklart för att jag saknar London GALET mycket.. Vill bara tillbaka nu.. Underbaraste kompisarna jag var med hela resan. Finns ingen bättre än dom! Hihih.. Iallafall fick jag min älsklings skype, facebook och massor av kramar. Gose kille säger jag bara! Han kommer bara fram helt random och bara: "Hug" och så blir det så. Åhh,dröm kille på hög nivå.... Lennard De Heer ♥

Jag har varit med Amanda, Julia, Ellen, Ida SJ, Ida Alaiso, Jossan, Emma, Malou & Matilda i princip hela resan. Vi har shoppat, ätit, varit i Hyde Park, pratat, träffat killar m.m och jag är såå glad att jag har dom :D Bästa i världen!

Jag fick även en annan "pojkvän" som jag kunde pruta HUR mycket som helst i princip.. En I <3 London tröja kostade egentligen 25 eller något, och det menar ca 250 svenska kronor, fick jag ner till 8 pund (80 svenska) så det lönade sig ganska bra.. Han var rätt läskig så vi hade med oss 1-2 killar varenda gång, hahah!
Fick även ett "kärleks"brev av honom, hahhaha..

Jag har shoppat massor, det har varit galet billigt & roligt och jag vill bara tillbaka.. Det får inte vara slut ännu! :'(
Var så nära på att börja gråta på planet hem för att allt var över, förrut så var alla så taggade bara: "Ååh snart åker vi till LONDON" och nu har vi vart där och ja, känslan är så obeskrivligt tom. Vill tillbaka NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNU. <3


Iallafall, så vet jag inte hur det blir med bloggen, antar att det blir uppdatering då & då.. Är just nu INTE peppad på att ha en blogg, har inte tid eller lust. Men vi hörs!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åhh.. Amanda jag förstår vad du menar.. Förra året var det så underbart chill o roligt i London. <3 Träffade en massa knäppa människor som jag fortfarande har kontakt med och gjorde as roliga grejer där. Sen hade vi så bra väder som ni hade med och man blir ju typ kär i staden.. Lr iaf landet! När jag åkte hem satte jag mig vid ett fönster bredvid en främling. Jag var så depp. Det kändes tomt och tungt liksom. Det kändes som om man lämnade sitt "hem". Och när man kom hem så insåg man hur fort tiden gick när man var iväg. Och främst hur LITET det är här hemma. Det känns sjukt att man lever sitt egna oväsentliga liv på en yttepytte yta lixom :P Jag vill tillbaka dit :/ Men imorn åker jag till POOOLEEN! :)

2011-05-14 @ 18:56:15
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0