Min framtid

År 2011-2012 ska jag leva livet, jag ska ha så grymt roligt tillsammans med mina vänner & med hästarna och allting. Jag måste komma in på gymnasiset jag vill, och där ska jag kämpa järnet så att jag kan få ett bra jobb som kommer göra mina framtidsdrömmar möjliga. Jag ska bli Journalist med inriktining på foto. Vet ännu inte vart, men vill helst gå på Mimers men vet inte ifall de har någon sådan linje. Jag vill gå på Mimers för att det är nära hem och alltså inte så jobbigt med hästarna. När jag har gått ur skolan ska jag ha jobbat vid sidan om, så jag har redan sparat ihop pengar till en flygbiljett och pengar som räcker åt en lägenhet och så att jag kan klara mig ett tag innan jag hittar ett jobb jag vill ha. Jag ska nämnligen flytta till Los Angeles när jag går ur skolan.

Jag ska såklart flyga med mig Qlempan & min framtida storhäst. Väl i L.A ska jag hitta ett bra jobb där jag tjänar mycket pengar och jag ska trivas med mitt jobb. Ska gifta mig med min dröm man som inte är någon mindre än Justin Bieber. Vi ska leva lyckliga i alla våra dagar.
NEVER SAY NEVER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0