Min kamera + tillbehör


Jag är en stolt ägare till en Nikon D90 som jag använder flitigt. ;) Den används så gott som varje dag.
Den är lätt att förstå, tar grymma bilder & kan filma i HD-kvalité. Min förra kamera Nikon D50 var min första systemkamera och den var alldeles för lätt efter ett tag, kunde allting utan & innantill så ville ha en ny mer avancerad kamera. Så då fick jag min älskling i julklapp av min pappa! :D Jag ÄLSKAR den!

Jag har det objektivet ovanför, Sigma Macro 70-300 och ett "vanligt" 18-55.
Är jättenöjd med dessa objektiv också, men ska även köpa ett teleobjektiv. :)
Har även 2 kameraväskor också, en liten som bara kameran & det lilla objektivet får plats i, och en stor där det får plats 3 objektiv, kameran & alla sladdar. Och såklart ett stativ. ^^

Här är min kamera, mina 2 objektiv, min macbook, min f.d mobil (som jag tvättade i tvättmaskinen..) & min lånedator som jag lånar av min mamma ibland ;)

Det hade varit jätteroligt att få veta vad ni har för utrustning när ni fotograferar! :D

Kommentarer
Postat av: jossan

kan inte vi skaffa en blogg tsm?

2011-05-10 @ 19:30:22
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0