Qlementines framtid

Qlementine kommer jag aldrig att sälja, oavsett hur lång/tung jag blir kommer jag ha kvar henne. Om jag väger 90 kg, då får jag göra det. Om jag blir 2,50m lång, då får jag bli det. Hon kommer alltid finnas kvar hos mig. Jag ska hitta en bra medryttare i sådanafall. Hon kommer inte säljas, inte ut på foder, utan hon ska stå kvar hemma.
Mamma lovade mig att även fast jag dör så ska hon inte säljas.

Nu i sommar, om hon inte blir frisk när vi ska på återbesök, ska vi betäcka henne. Jag blir helt pirrig bara jag tänker på det. Tänk er en liten Qlementine bäbis! En liten Nektarin! ;) Det är ungeför 80% säkert att vi ska göra det. Och vi gör det antagligen även fast hon blir frisk, fast då får jag tänka igenom det ännu en gång. Jag är så himla rädd att något ska gå fel vid fölningen... ♥

Men oavsett vad som händer kommer hon alltid vara kvar hemma hos mig. <3


Kommentarer
Postat av: Malin

EXAKT så kommer jag göra med min ponny.

Hon betyder så OTROLIGT j*vla mkt. kommer aldrig kunna sälja henne eller ens vilja!

får la väga 300 kg och var 4 m lång, men hos mig, stannar hon alltid <3

2011-05-15 @ 21:44:37
URL: http://bonnieochmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0