Awkward.

Har ni missat den übergrymma serien som gick på MTV? Awkward. heter den, och jag är helt totalt beroende av den. Det var sista säsongen förra helgen, jag grät efter det sista avsnittet så ikväll laddade jag ner hela säsong 1, har redan kollat på alla utan 4 avsnitt. Det är 10 stycken tror jag :) Men är på riktigt helt beroende. Hoppas säsong 2 kommer snarast möjligast. Jag kommer inte klara mig o.O

Matty, Ming & Tamara ♥

Huvudpersonen är Jenna med gipset! :)

Nu ska jag kolla ett avsnitt & sedan sova.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grymt bra!

Men vart ladda du ner det? =D

2011-11-26 @ 09:23:35
Postat av: Lina Andersson

awkward är sååååååååååååååå grymt !!!! <3333

2011-11-26 @ 13:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0