Boom krasch


Min dator slutade fungera igår, eller snarare min laddare gjorde det så datorn dog. Därför blev det ingen mer uppdatering. Idag gick jag till Jonie som fick kolla på min dator & laddare och han kollade även upp varför min dator var så fruktansvärt seg. Nu vet vi varför.. Om ni kollar där det är inringat ser ni anledningen. Jag har helt galet mycket grejer på min dator (nu har han även tagit bort helt onödiga program, förrut var det 190(!!!!!!!!!) gb!)

Nu ska jag skaffa en extern hårdisk så att jag kan ladda över bilderna så att jag kan få en snabb dator. Är fan inte kul att vänta i 1000 år på att den ska ladda färdigt.. ;)

Nu vet ni allt om det. :)

Kommentarer
Postat av: Malou

Min mac är också väldigt seg... :/ Kanske också har lite mycket på den, ska nog testa att ta bort onödiga saker så kanske det blir bättre :)

2011-11-07 @ 17:12:07
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0