Extern hårdisk


Idag blev äntligen min externa hårddisk installerad på min dator och jag har en backup för hela datorn. Väldigt skönt att bara kunna koppla in denna lilla grej så har jag allt på hela min dator - oavsett vilken dator jag använder. NICE!

Dator-gubben på skolan sa att om jag inte skaffade en sån extern hårddisk så hade hela datorn kunnat krascha. Inte så kul eftersom jag väldigt mycket bilder på min älskade mac.. :) Nu ska jag fortsätta säkerhetskopiera grejerna, har massa bild-inlägg på ingång!

Kommentarer
Postat av: emma

sån har jag med, asbra! :D

2011-11-14 @ 20:30:13
Postat av: J

Hade varit super om du kan berätta vad du köpte den, och gav för den. Gärna en länk! :) Letar själv efter en som är bra men inte allt för dyr.



Tack på förhand!

2011-11-16 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0