Färdig

Hej igen, som vanligt har jag inte uppdaterat så mycket under dagen. Jag får panik på mig själv och jag vet inte VARFÖR det har blivit såhär! ;) Gör ju allt för er läsare! ♥

Vet inte ens ifall jag berättade att jag var på gymkhanaträning igår? Det var jag. Hanna på sin galna Wilma ska vara med på tävlingen, så vi är fullt lag trots allt! :D GRYMT kallas det. Är hur taggad som helst, är lite extra nervös pga att Luckys ägare ska komma dit, men ska bli kul att de ska få se honom igen. :)

Nu är jag hos min syster och vi ska ut med hennes hund Tiffany nu, därefter ska vi se Secretariat & jag ska äta B&J glass. Mums!

Annie & Lucky från provridningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0