Fuck you right back

Jag har så många tankar som flyger omkring i mitt huvud, allt pågrund av dig. Jag vet så innerligt väl att du inte är värd alla mina tankar på dig men jag kan inte sluta tänka på allt du gjort. Det är så uppenbart att du vet att jag mår dåligt av det, ändå fortsätter du. Jag ser på dig att du njuter av att se mig gå på ditt idiotiska spel, se mig må dåligt. Jag kan inte förstå hur du kan leva med dig själv, att gång på gång såra andra människor. Att gång på gång lura någon att spela det här jävla spelet. Att få vara en del av din plan. Att jag inte förstog med en gång att du har förändrats, förändrats så jävla mycket. Du är inte samma person du en gång var och det är så fruktansvärt synd. Du var en av mina bästa vänner och nu pratar vi inte över huvudtaget. Du har förstört så mycket, inte bara för mig utan för dig själv.

Jag tycker inte ens synd om dig längre, det är ditt eget fel att du låter dig själv sjunka till den här nivån istället för att ta tag i ditt problem. När jag försökte vara snäll mot dig lurade du mig totalt istället för att ta chansen att få tillbaka våran vänskap. Hur kan du vilja få någon annan att må lika dåligt som du själv gör? Du är trasig. Du är så trasig att jag inte ens orkar tycka synd om dig. Jag skulle tyckt synd om dig ifall du inte var tvungen att lura mig gång på gång. Det värsta är att jag vet att det finns en sådan otroligt go personlighet inom dig, men du är för kall och hård för att våga visa den sidan. Det är synd, för jag vet att du är en underbar människa som i princip skulle kunna få vem som helst som sin vän.

Jag känner dig inte längre, jag tror inte jag orkar känna dig heller. Jag är ledsen på mig själv att jag la ner så otroligt mycket tid på dig, när jag visste om att du inte var värd det. Du är inte värd något över huvudtaget. Jag är ledsen på mig själv att jag föll för dig, jag visste från början att du var sån. Jag är ledsen på mig själv att du vet exakt vart du har mig, att jag är så förutsägbar.

Jag önskar att jag aldrig hade träffat dig, det gör jag verkligen. En sådan människa som du är gör allt så komplicerat. Men sanningen är - jag bryr mig inte längre. Jag bryr mig inte om dig och jag kommer aldrig mer göra fram till den dagen då du verkligen visar att du har förändrats och inte lurar mig igen. Då kan jag ta mig tid och ork att lära känna dig igen. Fram till dess så är du ingenting för mig. Du är luft för mig och jag kommer inte ägna dig en tanke tills dess.

Ta hand om dig.

Kommentarer
Postat av: Malou

<3

2011-11-22 @ 19:30:35
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: emma

Han är inte värd ett en sekund av dig... ;)

2011-11-22 @ 19:48:33
Postat av: Beatrice

<3

2011-11-22 @ 20:48:13
URL: http://beaaabus.blogg.se/
Postat av: Beatrice

2011-11-22 @ 20:48:22
URL: http://beaaabus.blogg.se/
Postat av: Ida

Love U <3

2011-11-22 @ 21:06:30
URL: http://missalaiso.blogg.se/
Postat av: Lina Andersson

Amanda du skriver dina inlägg så jäva bra vah!! haha :))



finns för dig <3

2011-11-22 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0