Godmorgon världen

Hej på er, jag vill inte be om ursäkt ÄNNU en gång över min usla uppdatering, men nu gör jag det ändå. FÖRLÅT! ♥
Jag åkte hem till Malou efter stallet och sov här med Matilda, Lina, Sara, John, Vidar, Z, Ellen och Malou.

Jag ska snart åka hem för idag kommer hovslagaren och han ska sko Lucky, Moa och Trevina. Skönt att jag kan rida Lucky igen, för att vi måste komma igång nu innan tävlingen innan han tappar allt.. Matilda ska nog med mig hem sen efter vi har vart här så kanske kan tvinga henne att fota mig & Lucky, ska rida dressyr tänkte jag.

FINA Malousaaan <3
Och snygga Matilda har lockat Malle's håååår!

Kommentarer
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Nu har vi uppe en tävling om det nya Classic double pannbandet från Hansbo. Kika in om du vill tävla!

2011-11-02 @ 12:54:45
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Malou

Du är fin! <3



Sv: Nej dom är GRYMMA!

2011-11-02 @ 13:43:49
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0