Helt sjukt trött...

Efter en helgalen kväll hos Evelina igår så somnade vi inte förrän 4 någon gång.. Jag & Patricia fick ett eget rum, så sjukt nice! Fick även löst ett jäävla stort problem - så mitt liv glider just nu ;) Vart astrött vid 12 men de andra drog med mig in i musikens galenskaper igen! Vi dansade så sjukt mycket att jag typ har ont i hela kroppen :o ^^


Hände massa saker, men orkar inte skriva.. Tusan vad jag taggar att Ulf ska ha kalas vid 6-7 tiden ikväll. Yey! Funderar på om jag ska sova en timme eller så. Gick upp vid 8 idag för att jag & några till drog till öppet hus på Mimers hus! :) Egentligen helt onödigt att jag gick dit då jag redan vet om att jag vill gå Estet/Media där.. Men nu har jag sett insidan av skolan också så det var ju bra ;) Därefter drog jag & Ida till Maxi, Cissi berättade för mig att Justins bok finns där så den fick följa med mig hem samt en present till Ulf som fyller år på tisdag.

Kommentarer
Postat av: emma

love uuuu <3

2011-11-19 @ 18:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0