Hovis och träning

Idag kom Joakim hit, han är egentligen Nattas hovslagare men eftersom våran vanliga har brutit armen fick han slå på Lucky skon ändå. :) Nu är han fit for fight igen och jag och Matilda red ut en sväng, hon red på Moa och jag på Lucky. Ikväll ska vi iväg på gymkhanaträning och det ska bli grymt, om jag bara hade energin. Jag fasar inför att träna eftersom jag har sovit i 3 timmar och Cicci & Natta mobbar mig så att jag skrattar = kommer inte sluta bra.

Nåväl, lagade mat till mig, Matilda & Natta förrut, och nu har Natta gjort fruktsallad åt mig & henne. Matilda åkte hem för hon ska snart också iväg på träning.
Är kaos i vårat lag inför SM:et nu, från början var det såhär: Jag, Natta, Celine, Cicci & Beatrice. Sedan var det: Jag, Natta, Sofie, Cicci & Beatrice. Nu är det: Jag, Natta, Sofie, Cicci. Så vi är antagligen bara 4 ryttare om inte Sascha (Beas häst) blir frisk!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Söt bild och fin blogg! :)

2011-11-02 @ 18:03:49
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Elin

Har du maja som hovslagare ??

I så fall har jag samma

2011-11-02 @ 19:28:54
Postat av: Sara

Söt bild :)

2011-11-03 @ 23:05:34
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0