Lååång dag

Det har varit en fruktansvärt lång dag, men samtidigt väldigt rolig. Men nu är jag dödstrött och ska försöka somna tidigt imorgon för att orka med morgondagens möjligheter ;) Sov i skolan inatt igen (känns som vi gör de 24/7, snart internat ju?)

Vi somnade runt 1-tiden och vaknade vid 8, då gick vi upp och fixade oss sedan joinade jag Vidar och hjälpte honom lite med föreberedelserna till killarnas lunch. Efter mentorstiden gick vi tillbaka till musiken där vi sov och repade järnet. Awesome är vad vi är! :D Så nervösa var vi, men kul.

Efter den gaaaalet goda lunchen så var vi übernervösa inför spelningen, haha.. Jag skakade som fasiken och hade hjärtklappningar. Uuusch! Som tur är så spelade jag bara trummor men ändå. Om jag missar så blir hela låten helt fuckad. Ironic som vi började med flöt på kanonbra, Drops of Jupiter gick bra fram till min lilla "special" grej då jag kom in helt fel efteråt, som tur var hjälpte Matilda mig att hitta tillbaka. Price tag vill jag inte ens prata om, i slutet ska jag spela själv med bara Patricia och Emma som sjunger, men tro fan då att jag helt & hållet tappar takten och det blir pannkaka av allt? Näe det blev det iochförsig inte, som tur var så slutade jag på ett "snyggt" sätt och inte bara boom chicka booooom.. Ahaha, ni fattar vad jag menar ;) De andra märkte inte ens att jag hade spelat fel förrän jag slog till mig själv i huvudet med trumpinnarna, aaj säger jag bara. Satan vad hårda de är :p Hahah.. Var ännu värre när Samuel (trum-proT) kollade fram & stirrade på mig. Dog på fläcken kan man säga, haha.. Här sitter jag och är värdelös, klarar inte ens av att hålla en fyrtakt men hej på dig med.

Kommentarer
Postat av: Malou

Amanda det är riktigt nära gränsen att du måste ta bort den översta bilden man bara för att det är du så får jag väl bjuda lite på migsjälv ;) <3

2011-11-30 @ 19:14:26
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0