Min bloggning

Jag vill så himla gärna kunna uppdatera som jag alltid har gjort, men det går inte längre. Därför är min uppdatering hur dålig som helst, det kommer ibland upp till två inlägg på en dag för att jag absolut inte har tid eller ingenting att skriva om. Jag vill så gärna kunna blogga upp till 10 inlägg varje dag - för det är GRYMT när man får sån respons och man märker så väl när jag bloggar mycket & när jag knappt bloggar alls. Häromdagen när jag uppdaterade som mest under veckan, så var statestiken på över 100. När jag knappt bloggar ligger den på 70-80 unika. Jag vill behålla alla er 100 varje dag men då måste jag blogga ;)

Jag ska försöka så mycket som möjligt att ställa in inlägg de dagarna då jag vet att jag har mycket/lägga i utkast så det bara är att publicera dom. Det kan jag ju göra via mobilen eller vad som helst. Men jag får nästan ångest över att jag inte bloggar mycket längre. Det är ju inte så det ska vara egentligen, men jag mår bra av att uppdatera bloggen.

Förrut hade jag planer på att låsa den och bara ha den för mig själv, men det vill jag ändåså inte. Jag vill dela med mig av mitt liv & mina åsikter. Så jag antar att det är dags att jag bara får ta mig tid att blogga. Ni vet att det alltid är fritt fram att komma med blogg-förslag då mitt inläggsförråd är allt annat än stort just nu.


Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: det var så lite så! tack själv bästaste! <3

2011-11-08 @ 19:23:35
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Olivia Skoglund

Det hade varit kul att läsa om dina outfits,Dina drömoutfits och vad du sparar till just nu :D?

Och ifall du vill kanske någon utvärdering om t.e.x ditt union jack schabrak :DD

Din blogg är grymt!!

2011-11-08 @ 20:08:29
Postat av: Ida

You go girl! Love u <3

2011-11-09 @ 09:09:11
URL: http://missalaiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0