Morning sunshines!

Godmorgon bloggen!
Jag mår faktiskt helt okej bra idag! Jag antar att det var det jag & mamma misstänkte igår, att jag inte ätit mycket och inte sovit så mycket. Nu har jag både ätit & sovit ordentligt.

Idag sov jag till 10 ungefär, var riktigt skönt att få sova ut för en gångs skull. Igår kväll laddade jag ju ner världens bästa serie, Awkward. Så jag kollade på alla avsnitt, haha snacka om beroende. Men somnade vid halv 4. Längtar tills på söndag då förhoppningsvis säsong 2 börjar. Håll tummarna!

Idag ska jag hem till mamma (sovit hos pappa inatt, därför jag har haft internet). Ska rida Lucky, fixa stallet och träna med Qlempan. Om ni inte visste det så tränar jag target, bugningar, sök & high five med henne. Hon har kunnat sök i ungefär 2 år, men det var för två år sedan hon kunde det riktigt bra, nu har vi inte tränat på evigheter så hon är lite efterbliven ibland. ;) Efter stallet ska jag och Ida ha filmkväll med massor av bra filmer & serier. Jag har fixat Awkward (hon älskar också serien), 2 and a half men, Vänner, Glee, The Sweetest Thing, Something Borrowed + alla tre Twilight filmerna. :)

Qlempan i ett nötskal.. ;)

Nu skickade även Natta sms och frågade om jag ville rida dressyr på Trevina, så det ska jag också göra någon gång under dagen. DET var längesen! Natta ska med och fota så förvänta er bilder. :) Ska även fixa bilder när jag rider Kiwi för första gången sedan i Maj.. Hahaha! ;)

Creed till den person som läste detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Ida

fett med creed till mig då ;) <3

2011-11-26 @ 19:43:27
URL: http://missalaiso.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, jag läste xD Awesome blogg :)

2011-11-28 @ 10:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0