Önskelista julafton!

* Iphone 4
* Tretorn
* Extern hårddisk
* Schabrak från Exklusiv "I do my own stunts"

* Röda JW ridbyxor
* Presentkort på klädaffärer & hästaffärer
* KSHS jacka
* KSHS täcke/ländtäcke
* Mörklila huva
* Mörklila benlindor / benskydd
* Vitt/blått/rött strass pannband
* Justin Bieber "Under the mistletoe"

* Justin Bieber handduk
* Pengar
* Smått & gott ;)
* Kläder
* The Sims 3 - Husdjur
* Justin Bieber iPhone skal
* Justin Biebers "Someday"

"Billig" önskelista i år, då allt jag brukar önska mig har jag redan fått nu.. :) NICE! :D

Kommentarer
Postat av: Moa

Det schabraket är jättecoolt!!

2011-11-19 @ 17:03:50
Postat av: emma

jag önskar mig massor med JB saker iår :D<3

2011-11-19 @ 18:01:56
Postat av: Petra

Det där schabraket är riktigt tufft, ett sånt vill jag också ha! :D

2011-11-20 @ 00:07:24
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0