Resultat 6/11

Kom 2,5 poäng i från A-final, seeeegt.. Underbara Alingsås kom ETT HALVT poäng ifrån vinsten, så galet segt!!! Alleby vann iallafall, kul för dom och SPECIELLT kul för Erika Hansen! ♥

Måste säga att jag aldrig slutas förvånas av den här ponnyn, han går in stencool på GFRK, en grymt stor anläggning med folk som hejjar på läktaren och en speaker, visselpipa & flaggor, massor av hästar och ryttare överallt. Jag hade förväntat mig honom "värre" än vad han var. Han var lite stissig, lite på tårna men han var absolut inte rädd för någonting. Upphoppen satt som en smäck, jag gjorde ett par klantiga missar som var otroligt onödiga men han skötte sig utmärkt. Vi vann tvåflagg!

Tyvärr så hoppade Nathalies knä ur led när hon skulle göra upphopp på Sascha, så vi fick klara oss på 4 ryttare till heatets slut (var typ bara 2 grenar kvar iof). Synd om henne, hon försökte så länge att komma upp men hon kunde inte resa sig och Sascha bara sprang runt och runt, var livrädd att hon skulle trampa på Natta, men det gjorde hon som tur var inte!! Tror Natta åkte in till sjukhuset efter tävlingen.

Andra heatet red Natta typ 2 grenar bara, hon red svärd & lansar på Lucky för att jag kan verkligen inte träffa på dom grenarna, haha.. Resten varvade jag mellan Lucky & Bella, Natta stog. Upphoppen satt perfekt även här! Han är helt fantastisk.. Galet! Eva-lena berömde honom jättemycket och nu siktar vi in oss till Individuella SM 2012!

Måste bara berätta en lite rolig grej, var ett par tjejer som frågade efter min & Nattas autograf, haha.. Kul att ni vågar. :)

Kommentarer
Postat av: Malou

Gud vad kul för er! Ni är ju grymma! :D <3 Lucky har nog mer än vad du tror <3

2011-11-06 @ 21:48:18
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tävlar inte du för Alleby eller va? ^^

2011-11-07 @ 09:15:47
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0