Sjuuk :(

Hej kära blogg! ♥
Jag har såååå dåligt samvete att jag inte bloggar men först & främst har jag inget internet och sedan har jag inte tid just nu. Men nu i helgen kommer jag att ha det!

Inatt sov vi ju i skolan, sjukt kul men samtidigt jätteläskigt. Vi var lixom 5 15-åringar och 1 14-åring som skulle sova ensamma där. Gaolet! Höhöh. Men imorse så gick vi upp vid 7 ungefär, satte igång med bröd os.v. Men jag hade så jäävla ont i magen och var yr os.v, men stog ut genom de värsta stressen då vi behövs allihopa, men sen blev det för mycket. Jag kunde knappt röra mig för att jag hade så ont, var yr & mådde illa. Som tur var så kunde Elly hämta mig så jag fick åka hem. Har jättedåligt samvete att jag lämnade mina vänner med all disk os.v, men jag kommer gottgöra dom!!

Kommer bli mycket inlägg ikväll, håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Moa

Krya på dig!!

2011-11-26 @ 10:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0