Tatuering


Gjorde en bild med en tatuering jag ska göra när jag fyller 18. Tatuera in Justins namn, men såklart med fler detaljer os.v, gjorde den bara snabbt i picnik ^^. Hur snyggt lixom?

Men jag hatar att varenda gång jag skriver något om Justin Bieber så blir det KAOS på facebook. På riktigt?! Varför kan folk inte skriva en bra & läsvärd kommentar istället för att skriva "Tur att det finns en åldergräns på sådana här saker, så att vissa hinner växa till sig lite. ;)" & "Aja. Nästa år kommer ingen minnas honom ändå, men gör tatueringen, så kommer iaf någon komma ihåg honom. :)"

Kaxa lagom folk lixom ^^

Kommentarer
Postat av: emma

Idioter, dem som inte gillar Justin kommer ALDRIG fatta så det är ingen idé att diskutera med sånna ;) Vi har varandra iaf <3

2011-11-15 @ 08:02:55
Postat av: Daniela

HAHA!

Läste det alla skrev om bilden..

Alltså. Undra vad dom skulle säga om du skrev så om deras idoler/favorit lag eller så ;)

2011-11-15 @ 08:12:41
URL: http://minibatman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Amanda,



Jag skriver till dig då jag skulle vara intresserad av att göra ett länkbyte med din webbplats som delvis behandlar samma områden som min. Jag skulle kunna ge dig länkar på olika sidor.



Vänligen kontakta mig om du är intresserad!



Hälsningar,

Jenny Eriksson

2011-11-23 @ 14:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0