Titan, provridning

Innan jag fick hem Lucky provred jag en häst som heter Titanium eller något sådant, han var tyvärr inte min typ av häst, men jättetrevlig ändå. Nu äger Elin honom!




Hahaha, seriöst? xD Hur fult sitter inte jag?!?!




"Titan är en helt underbar ponny för den som vill ha en lite lugnare ponny som kan bli pigg och lite mer framåt. Han är en perfekt läromästare och han gjorde det han skulle. Han hoppade hur snett och hur långt ifrån han än nu kom. Hur ärlig som helst. Han var absolut inte seg för skänkeln eller i munnen för att vara f.d ridskoleponny utan han var helt normal, tog galoppfattningar och avsaktningar direkt. Men han är inte min typ, då jag vill ha något mer åt Lucky's håll. ;)
Ni som letar första ponny, gå inte miste om denna ponnyn. Han är verkligen P E R F E K T!"


Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: självklart att det ska kännas rätt :) men liksom det ska inte vara helt lätt tycker jag liksom "klicket" ska kommer efter om du förstår vad jag menar :P Alltså det ska kännas rätt men "klicket" kommer när man lärt känna varandra :)

2011-07-30 @ 19:50:14
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Elin

Vem är det som säljer hästen och var är den någonstans och vad kostar den.

Är lite intreserad

2011-07-30 @ 20:42:16
Postat av: Elin

Kan du skicka annonsen till mig

2011-07-30 @ 20:47:37
Postat av: lisa

åhh, titanen ju! han stod i mitt stall för måååånga år sedan! skulle gääärna vilja se hans annons! men då jag inte använder mig utav mejl längre får du gärna lägga upp länken på bloggen, eller i detta kommentarsfältet om du vill!

2011-08-06 @ 17:29:49
Postat av: ida sandberg johansson

SVsv; Öhh Jo det gjorde du visste!!!! Jag menar du red honom i form i alla gångarter och jag lyckas typ inte i skritt ens en gång!! Han gick kanonfint med dej men med mej gick det asdåligt! såå ärre :P

2011-11-09 @ 12:45:53
URL: http://idaasponnyblogg.blogg.se/
Postat av: rebecca sörensen

sv: haha ja jag tycker att dte är jättekul, eller ah när jag inte blir arg då. dessutom lär man sig ju mycket på en sån häst, eller jag gör det iaf :)

2011-11-09 @ 13:07:38
URL: http://beccasorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0