Tjabba tjena!

Hej alla Amandas läsare! Hur mår ni? Som ni kanske vet så har Amanda inget internet, så jag erbjöd mig att skriva ett inlägg till er. Emma heter jag, jag är jämngammal med Amanda, alltså femton år och går i Amandas parallellklass. Jag har en egen ponny, som heter Pegasus. Han är en New forest valack på 11 år, vi tävlar i hoppning och just nu går det superbra. Vi har precis börjat tävla på LB nivå, och har nollat två av tre gånger, en av dem gångerna vann vi!

Som ni redan vet, så är Amanda ett stooort fan av Justin Bieber, so am I! Sedan typ två-tre månader sedan har jag ÄLSKAT Justin Bieber, helt besatt har jag varit. Amanda har alltid gillat honom, i början tyckte jag inte om honom, men efter att ha sett hans film så, ja jag vet inte vad jag ska säga. Han är så sjukt bäst! Jag har haft BieberFever, eller jag har det... Jag kommer in i sådana perioder, ibland kan jag bara ligga och gråta hela kvällarna pga Justin. I förr, förrgår fick jag reda på något HELT UNDERBART! Att Justin Bieber ska komma till Sverige nästa år den 12 Augusti. Det är inte helt klart vart han ska spela, men antagligen i Swedbank Arena som ligger i Solna. När jag fick reda på detta (genom radion) ringde jag till Amanda DIREKT och berättade... Vi har bestämt sedan innan att vi ska gå på hans konsert tillsammans, fast vi trodde ALDRIG att han skulle komma till Sverige! Detta är helt sinnesjukt och jag längtar så sjukt mycket. Vi ska bo på hotell dagen/natten innan konserten i Stockholm! :D

Här är Justins senaste video från han julalbum. Fa la la heter den ♥



Justin Bieber♥



Och här är min älskade ponny och jag♥


Ha det superbra!
/ Emma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0