Update om hästarna

Qlempan
- Allt flyter på som vanligt, börjar bli smalare nu då hon inte kan äta upp sin halm då vi bytt till torv. Skönt, är orolig att hon ska få fång annars. Nu kan vi hålla bättre koll på att hon enbart äter de hon ska och inte mer.

Kiwi
- Hon kommer hem nu i helgen! Carro har ridit henne i princip varje dag i 4 veckor, hon har till och med galopperat på henne. Hon har bockat en gång. Helt galet! :D Ska bli spännande att testa rida henne nu när hon kommer igen.

Lucky
- Fina prinsen har fått vila i ca 2 veckor nu pga min tidsbrist. Jag har ridit honom 2 gånger och mamma 1 gång. Jag har inte haft tid med någonting! Har dåligt samvete att jag inte ridit, men nu har han fått en liten "höst-vila". Hans mugg däremot är i princip helt läkt, såå skönt! :D

Sån go färg Lucky hade i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0