A cinderella story 3

Jag älskar tjejfilmer, laddade ner A cinderella story 3 förrut och såg den alldeles nyss. Den var riktigt bra faktiskt, sådär tjejig som jag älskar :P Håller även på att ladda ner "Yes man" och "The smurfs". Men någon av dom blir kvällsfilmen imorgon, men har ni några bra filmtips (såna äkta tjej-filmer, som A cinderella story, Mean Girls os.v.) så är det bara att lämna en kommentar, blir glad då :D

Patricia brukar alltid kalla mig för en "girlie" och jag antar att det stämmer in rätt bra på mig, jag älskar rosa, hästar och tjejfilmer haha...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sarah- tillridningsryttare 

Sv; Det är ''halloweenhoppet'', jag ska vara med på Clear Round för Lutfina klarar inte mer... Hon har inte hoppat innan jag börja rida henne :)

2011-10-24 @ 08:57:15
URL: http://sarawhbby.blogg.se/
Postat av: Malou

She´s the man är kanske inte en tjejfilm på det sättet men riktigt rolig :P

2011-10-24 @ 18:47:28
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0