allt ont har något gott med sig

Har pratat med min mamma om det som gjort att jag är helt depp nu, skönt att få prata lite om de. Även fast de känns som att de är det enda jag gör just nu.. Men allt ont har något gott med sig, eller hur? Pratat lite med en person jag inte pratat med sedan i Maj nu. Var ändå skönt, för någonstans inuti mig så har jag saknat personen sjukt mycket. Även fast jag vet alla gånger jag vart så jävla arg och rentutsagt HATAT personen så ja..

Men var ute på en 6kms promenad med världens finaste prins och lyssnade på Someone like you hela vägen. Skönt att få tänka i blåsten och bara låta tårarna rinna. Underbart.. ;) Haha!

Just nu rockar mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Underbart att höra att du är glad igen ! <3

2011-10-05 @ 21:07:40
URL: http://beaaabus.blogg.se/
Postat av: Malou

Skönt för dig <3

2011-10-05 @ 21:42:15
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0