Dags-planer

Idag så är nästan hela min dag fullbokad. Jag ska åka hem till mamma nu, mocka åt Qlempan & Lucky. Ta in Lucky och borsta honom, försöka övertala Ida att hon ska komma och fotografera oss inför min nya höst-header. Har redan tänkt hur den ska se ut.. Rida Qlempan också ska jag hinna. Duscha, fixa mig inför kvällen & vid 18.00 ungefär ska jag dra till Matilda. :) Där ska jag även sova inatt och imorgon blir det dressyrträning på Lucky & Kiwi ska även iväg på inridning!

Åh, gud vad jag saknar sommaren!

Funderar på om jag ska ha mina läderstövlar (de på bilden) eller Tretornen till den nya headern..!

Kommentarer
Postat av: Annie Kvillebo

var är det lag-sm går? :)

2011-10-30 @ 10:23:45
Postat av: Mandy

Sv: nej de är nästa helg, på söndag :) hoppas ni kan komma & titta!

2011-10-30 @ 12:14:12
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0