Diss

DISS:
Jag får panik på människor som skriver inlägg efter inlägg om en annan människa, men verkar helt ovetande om att det är rätt uppenbart vem de i självaste verket menar. Jag tycker det är extremt taskigt att göra så, eftersom att vi människor har känslor. Säg till personen i fråga att hon borde byta schabrak för det var så smutsigt på senaste bilden, att hon hade en ful tofs i håret igår. Varför inte vara en BRA vän och SÄGA TILL PERSONEN istället för att skriva ett inlägg om det på sin falska lilla bubbla kallad blogg? Man kan faktiskt inte skriva vad som helst på sin blogg. Hoppas att ni som gör sånt en dag inser att det är nätmobbning ni håller på med.

Kommentarer
Postat av: My Åkesson

Sv; Så lite så ! :D<33



Du och Ida får komma hit någon helg :D

2011-10-17 @ 07:58:11
URL: http://myakesson.blogg.se/
Postat av: emma

Lite som du gjorde, du skrev ju ett inlägg om att använda Kingsland-tröja i skandinavium, du hatade folk som gjorde det, och lade upp en bild på exakt den tröjan jag hade på mig. Det var riktat till mig, så nu var du lite dubbel va :P

2011-10-17 @ 19:35:24
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0