Gymkhanaträning

Eftersom att jag inte kan svara på kommentarer i kommentarsfältet och du som var anonym och lämnade en grym kommentar, kan du väl checka kommentarsfältet igen på VÅGA STÅ UPP inlägget. Du fick ett svar nämnlisch :)

Jag åkte iväg på gymkhanaträning som hastigast idag med Lucky. Var egentligen inte planerat förrän efter skolan, var ju längesen sedan sist. Iallafall så var han som vanligt grym, gjorde grenarna i galopp och lyssnade på minsta lilla jag gjorde. Han är helt awesome och det är så underbart att få höra allt bra om honom :') Eva-Lena, tränaren, sa att han var jättefin & att det var kul att jag fått tag på någon som tyckte det var roligt :'D

Håll tummarna att vi blir uttagna till Lag SM. <- finns inte en chans på hela den här jorden att vi blir, kan inte riktigt konkurrera med de andra. Men man får ju alltid drömma. :)

Bild från första träningen!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vilken super fin & mysig blogg(:



Kram<3

2011-10-19 @ 22:11:09
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0