Jag älskar dig André <3


Ni har väl sett på tv4 play när André & Robin i Idol sjunger "Next to you" - Chris Brown feat Justin Bieber? Om inte, GÖR DET NU PÅ EN GÅNG. För det första är André helt galet söt när han sitter där och Robin kör omkring med honom i en vagn, Robin sjunger som jag vet inte vad och dom bara äger. För det andra, jag faller ner och DÖR när Robin sjunger "one day when the sky is falling, i'll be standing right next to him" och pekar på André. Andrés leénde är helt jävla obeskrivligt. Och så gulliga är dom när de kramas och Robin säger: "Jag älskar dig André".

Kommentarer
Postat av: ida sandberg johansson

HAN ÄR BÄÄÄÄÄÄÄST!!! <3<3<3<3



Amandiiis, skulle du kunna gästblogga på min blogg??? xD

2011-10-02 @ 22:15:06
URL: http://idaasponnyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0