Livet är ändå bra

Mitt liv är ändå jättebra ändå, finns ett par saker som skulle kunna ändras men på det stora hela är det jättebra! Det hade vart perfekt om förra helgen inte fanns och Qlempan var frisk. Hur underbart! En grej som hände som var helt UNDERBART var att jag och Evelina (min värsta fiende haha) har blivit vänner igen. Det var som en stor sten bara släppte från mitt hjärta! Hahaha.. Iallafall så är jag sjukt glad att jag har Ida Alaiso att kalla min vän, hon är helt galet bra! ♥

Hon red Lucky idag, kommer säkert några bilder på det på www.allroundponnies.blogg.se senare! Nu ska jag duscha osånt!

Kommentarer
Postat av: Evve

HAHAHA FIENDE!!



<3<3<3

2011-10-07 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0