NRJ Experience, underbart!

Var på NRJ igår med Evelina, Emma, Lina, Malou, Patricia, Ida, Zacharias, John, Vidar & Carl.. Fyfaaan vad kul det var asså.. Dansade med masa olika folk och det var bara helt underbart ;D Haha, man kunde lixom inte tänka på annat än det som var där. Fanns så snygga killar där så det är helt galet! :D

Min mamma kom och hämtade mig vid halv 2 ungefär, så då gick jag & Evelina för att hämta ut våra väskor i garderoben. Hon hittade sin väska, men min var inte NÅGONSTANS. Vi letade i ungefär 2 timmar efter den.... Helt sjukt och var SÅ nära på att börja gråta.. Haha, men min iPhone, Evelinas iPhone, Idas mobil och mitt pass låg i den.. Precis när vi var påväg att ge upp så hittade vi den. Så underbart, blev SÅ glad!!

Kvällen igår är verkligen ett minne för livet ;)

Kommentarer
Postat av: Malou

Sååå kul var det va! en kväll jag sent kommer glömma <3

2011-10-09 @ 11:33:47
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: emma

SÅ JÄÄÄÄÄÄÄVLA SNYGGA KILLAR ÖVERALLT! BLEV FAN GAAAAAALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-09 @ 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0