Ny dag- nya tag

Hej på er, uppdateringen har vart urkass idag, jag vet. Men även jag har såna dagar då jag helt enkelt inte har ork att skriva läsvärda inlägg och då blir det drös-inlägg.. Imorgon är det en ny dag - nya möjligheter - nya tag.

Åkte inte hem efter skolan idag utan stannade kvar och var med Ewe, Matilda, Johnte, John, Oliver och våran lärare Jay som enbart pratar engelska. Vi chillade och sedan flummade jag, Ewe och Matilda JÄRNET asså, herregud har inte haft så kul sen i fredags ;) BÄSTA brudarna! Ska vara med dom + massa fler på lördag, myys ♥

En bild från igår ;)

Efter mötet så fixade jag, mamma & Elly stallet och tog in hästarna. De fick vara ute riktigt länge :P Nu har jag ätit & duschat och ligger i sängen. Ska snart sova, men först lyssna ett tag på One Direction ♥ Liam Payne är ju SÅ snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0