Påväg till Troya

Hej på er, jag är sjukt nervös och är nu Påväg till Troya. Internetet hemma har lagt av och vi får inte igång det, värdelöst. Som tur var blev Evelina min räddare i nöden och eftersom en del av er läsare har hängt med från våran Rilf-tid så vet ni ju Evelinas och Idejas bakgrund också. Kul med uppdatering från henne med? ;D Ska tvinga henne att göra en egen blogg om sig & Ideja, det hade ni väl ändå gillat? :D

Nu är jag som sagt Påväg till Troya och ska tävla min första L:D. Är grymt nervös men mitt mål är bara att komma över första hindret så är jag nöjd. Ska även träffa min f.d bloggpartner My och internet"vän" Josefine med Trevinas tvilling Fantasia! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0