Pepp-talk

Someone like you med Adele är bara helt underbar.. Lyssnar på den 24/7 och jag tänker på allt som är bra och dåligt i mitt liv. Mina hästar, kompisar och familj. Allt bara flyger förbi och jag vet egentligen inte om jag ska skratta eller gråta.
Just nu är mitt liv uppochner och jag vet inte vilket håll som är det rätta. Jag vill helst av allt prata med personen som gjort livet såhär för mig, men jag kan inte. Jag vill inte. Det är helt enkelt dags att släppa det och gå vidare. Mister man 1 står det 1000 åter. Jag hoppas det stämmer och att de där 1000 kommer fort som tusan nu & räddar mig ;)

Häromdagen var verkligen inte min dag och jag mådde rent utsagt förjävligt. Man har alltid toppar & dalar när man är i tonåren, men igår visste jag knappt vad jag skulle säga för att någonting skulle bli bättre. Slutade med att jag satt i Qlempans box och bara deppade. Pratade med mina underbara vänner ♥

Utav Ida Alaiso

Amanda, det du skrev ovan stämmer. Det är i sina dalar man märker vilka som står kvar vid ens sida även när man inte är på topp. Jag har själv upplevt samma sak som du går igenom just nu och du ska veta att jag står vid din sida vilket humör du än är på. För det är så äkta vänner gör, man stannar kvar oavsett vad! Du förtjänar någon som är så mycket bättre än vad han någonsin kommer bli. Som jag har sagt till honom så betyder han inte ett skit för mig, men du Amanda, du betyder så jävla mycket så att det finns inte. Därför kan jag inget annat än att lägga mig i. För jag ser på dig hur jävla dåligt du mår pågrund utav någon som inte borde få dig att känna så. Du är värd såå mycket mer! Jag är så glad att jag fått lära känna dig, för jag känner igen mig själv så mycket i dig. Alla dina tankar som snurrar runt i ditt huvud, de har jag också burit på. Känt en tung jävla klump i magen som vägrat försvinna. Men tillslut försvinner den och det är när man gör rätt val i livet. Vissa saker måste man bara gå igenom för att växa som människa. Du är en fighter, det har jag vetat ända sedan jag såg dig första gången och nu ska du inte ge upp. För nu vet du hur många som står bakom dig.

Love from Ida Alaiso♥

Kommentarer
Postat av: Malou

Fint skrivet! <3 Amanda du ska veta att jag också står vid din sida vad som än händer <3

2011-10-06 @ 19:23:50
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Lina Andersson

Gud vad fint skrivet <3

2011-10-06 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0