Upptagen helg

Uppdateringen i helgen har inte vart alls bra i helgen, har varit upptagen. I fredags följde jag med Evelina till Ideja och därefter åkte vi till Matilda och flummade hela kvällen. På lördagen kom min syster och hämtade oss och vi åkte hem, Ewe red Lucky och jag Trevina. Klockan 3 kom Natta och hämtade mig - dags att jobba! Jobbade i 9 timmar och därefter sov jag hemma hos Natta. Imorse vaknade vi tidigt, åkte till stallet och fixade för alla hästarna. Sedan kom ÄNTLIGEN Moa! :'D Hon kom väl tillrätta och Lucky blev kär..

Evelina & Matilda!
Dääääärefter åkte jag och Natta på lag-träning inför SM:et, gick grymt bra! :) Han var pigg & laddad, nästan lite väl laddad ibland ;) Efter träningen skulle Tuva och Elin och Moa rida Qlempan & Teddy en sväng. Så följde med dom :)
Nu vet ni allt om min störtintressanta helg..

Moa & Qlempis!

Kommentarer
Postat av: agnes

Jag undrar bara hur många hästar har du egentligen? :O och hur fasiken hinner du med alla och skola och kompisar? Har du dem hemma eller? Jag förstår inte, hahha (A)

Svara gärna i ett inlägg :))

2011-10-23 @ 18:38:59
Postat av: Anna

Är du och evelina vänner igen? ;)

2011-10-23 @ 21:56:41
URL: http://whatarefriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0