Troya 16/10 - resultat


Kom till Troya halv 9 och startanmälde, gick därefter banan med Carro och andra Kungälvs-tjejer. Var en lätt bana! :)
Kollade på ca 3 ekipage och gick därefter för att göra iordning Lucky. Jag var jättenervös och inte blev det bättre av att jag såg Luckys ägare komma gåendes.. Jag höll på att kräkas för att jag blev så nervös, haha jag vet att jag är löjlig :P Iallafall så gick jag därefter för att rida fram och han kändes lite seg, jag var ju som sagt nervös så var väl antagligen det som gjorde att jag inte fick fram honom så som jag brukar kunna få. Gick bättre på framhoppningen när Carro hjälpte mig :)

Inne på banan var han pigg och framåt.

Som ni ser så vägrar han på tredje & fjärde hindret pga mig. På tredje så red jag inte tillräckligt och på det fjärde så trodde han att han skulle hoppa det hindret rakt fram istället, jag la honom helt enkelt fel.
Är trots allt JÄTTEnöjd för var första tävlingen och allt, ville egentligen bara komma över första hindret så var jag nöjd. :D♥



Det bästa på hela dagen var nog familjen Kvillebo's kommentarer om oss. Blir så sjukt glad över att de är nöjda med att mig som ryttare till honom. Han är värd det allra bästa, min lilla prins. ♥
De sa även att de skulle ta bort honom från hästnet & jag skulle få ha kvar honom så länge som jag ville. En STOR sten släppte från mitt hjärta. Så orolig jag har vart för att någon ska vilja köpa honom.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni vqar jätte duktiga! :D

2011-10-16 @ 20:09:44
URL: http://flumrider.blogg.se/
Postat av: Malou

Det ser jätte fint ut! :D Ni passar så bra tillsammans!

2011-10-17 @ 08:15:48
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0